Je zaak
laten knallen
ZÓNDER VUURWERK IN JE HOOFD
MENTALE RUST EN TIJD VOOR WIE EN WAT JE LEUK VINDT, GEEFT ENERGIE AAN JE ZAAK
Dat moment dat de kwartaalaangifte op tijd is aangegeven, alle facturen netjes betaald zijn, je klantenwerk mooi op schema zit en die klant niet langer wacht op zijn offerte, terwijl je bovendien een paar uur onbezorgd geniet van je gezin. Wie droomt hier als ondernemer niet van?
Lijkt dit niet voor jou weggelegd? Niets is minder waar! Door je administratieve taken uit handen te geven hou je je zaak én je eigen tijd onder controle.
GA VOOR ORDE OP ZAKEN
Zó ga ik jouw taken te lijf
STRATEGISCH PLAN OP MAAT
De beste aanpak om jouw administratie op orde te krijgen is door te starten met het blootleggen van de werkpunten en de meest dringende problemen aan te pakken. Stap voor stap creëren we een systeem op maat van jouw onderneming zodat jij kan focussen op wat echt telt.
OP JOUW DOEL AF
We schieten niet zomaar in het rond maar bepalen op welk(e) doel(en) we ons richten, om jouw onderneming ruimte te geven om te groeien.
dit arsenaal knalT je taken af
DAGELIJKS MANAGEMENT
agendabeheer, emailbeheer, afspraken inplannen, jaarplanning opmaken, inschrijvingen voor beurzen/seminaries in orde maken, zakenreizen organiseren,…
FINANCIËN
debiteurenbeheer, facturatie, prijsoffertes, facturen inboeken, betalingen uitvoeren/controleren,...
MARKETING
contentkalender opmaken, social media kanalen beheren/opstarten, emailmarketing, workshops organiseren,...
STATISTIEKEN
omzet, kosten/baten analyse, social media statistieken,...
COMMUNICATIE
huisstijl laten vernieuwen, communicatiekanalen op punt stellen, mailprogramma implementeren,...
SALES
leads opvolgen, orderverwerking, prijsoffertes opmaken, internal sales
DIENSTEN / PRODUCTEN LEVEREN
verzending/afhaling organiseren, planning opmaken,...
KLAAR OM TE KNALLEN?
Met Stefanie aan je zijde...
... geef je de nodige taken met een gerust gemoed uit handen die veel energie vragen maar die niet aan de basis liggen van je onderneming.
​
... doe je beroep op een ervaren medewerker die steeds beschikbaar is maar op afstand voor je werkt.
​
...communiceer je transparant met een betrouwbare sparringpartner die discretie hoog in het vaandel draagt.
​
...haal je administratieve en boekhoudkundige expertise in huis om het beste uit je zaken te halen.
​
...creëer je een gezonde structuur voor je bedrijf en verhoog je je efficiëntie.
​
...daag je me uit door me nieuwe digitale tools en apps voor je te laten testen en in te implementeren.
De ideale partner vOOr je zaak
Hoe gaan we te werk?
KENNISMAKING
Tijdens een eerste gesprek (online of face-to-face) leren we elkaar een beetje kennen en lijsten we op wat jouw noden zijn binnen jouw bedrijf.​
OVEREENKOMST
Op basis van jouw noden maak ik een inschatting wat ik voor jou binnen welke termijn kan doen en maak ik een raming van de kosten.
TEN AANVAL!
Nadat ik de getekende overeenkomst van jou ontvangen heb, vuur ik mijn energie op jouw taken af.
GA VOOR ORDE OP ZAKEN
Wat kost dit?
Met een kanon op een mug schieten is zinloos. Maar het omgekeerde is ook niet efficiënt. Elke onderneming heeft andere noden en daarom werk ik graag op maat. Het standaard uurtarief is €50 exclusief btw. Laat vrijblijvend een raming maken van de tijdsinvestering van jouw specifieke taken.
Waarom ben ik de ideale partner?
VOOR JE BEDRIJF ;-)
Structuur in mijn leven, dat brengt rust in mijn hoofd. En in dat van jou ook, ongetwijfeld. Maar het is niet altijd evident in de eindeloze lijst van taken gestructureerd en georganiseerd te blijven werken.
​
Er is altijd nog een e-mail die beantwoord moet worden, een factuur waar een klant op zit te wachten, een post die op sociale media moet komen, een paar leveranciers die vergeleken moeten worden, een bestelling die moet geplaatst worden, … We moeten zoveel maar we willen eigenlijk het liefst van al bezig zijn met onze passie.
​
Gelukkig is mijn passie nu net die structuur brengen in jouw bedrijf – én in jouw hoofd, en komaf maken met de zaken die je afleiden van wat echt telt.